2010. július 23., péntek

Gyöngyök

Hát szövetet azt nem tudtam venni:( Micsoda hülyeség, h minimum 1 métert kell venni belőle?? Egy gyűrűhöz még 10 cm is sok lenne...Így egyelőre használom azt, ami itthon van.
Ezüst színű ékszerdrótot is szerettem volna, de két boltban sem találtam:( Pedig nem olyan különleges szerintem...
De! Gyöngyöket vettem:) Egy zacskó pirosat:

Nem tudom még, h mi lesz a sorsuk, de olyan szépek:) Főleg az a nagy négyzet alakú, kár, h csak egy van belőle.

És válogattam kékeszöldeket is, remélem jól látszik a képen a színük:

Miközben válogattam, már láttam magam előtt, h nyaklánc lesz belőle, csak nem tudom, mivel kombináljam. Szóval egy kérdés, annak, aki erre jár: Szerinted ezüst vagy bronz lánc illene hozzá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...