2010. szeptember 5., vasárnap

Türkiz és csipke újra

Hát elkészültek:))) Tegnap délután 3 gyűrűt raktam össze, a végén már lement a nap, úgyhogy kénytelen voltam lámpánál befejezni... Olyan rossz, h egyre rövidebbek a napok, és egyre korábban sötétedik:( Na de itt a 3 gyűrű:


A rózsaszínűt egy kolléganőm kérte, remélem tetszeni fog neki.

És ilyen a csipke felvéve:

Nekem nagyon tetszik, olyan elegánsan néz ki együtt a csipke és a gyöngy, fogalmam sincs, h mivel fogom hordani, de nagyon beleszerettem:)

És végül a türkiz:

Van már türkiz gyűrűm, de az üvegből van, ezt is szeretni fogom, hiszen mindig emlékeztetni fog a nyaralásra...

Most kicsit pihenek, de aztán valószínűleg előveszem a gyöngyöket, mert van pár ötletem, amit szeretnék kipróbálni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...