2010. szeptember 3., péntek

Türkiz és csipke

Ezekkel fogok foglalkozni hétvégén, remélem már holnap..
A csipkét találtam, nem is tudom, h mi lehetett az eredeti funkciója, talán terítő...de olyan kicsike..kb 5-6 cm lehet az átmérője:



Szóval nem tudom mi volt, de tudom, h mi lesz: gyűrű:) Ugyanúgy fogom megvarrni, mint a szövetből készült gyűrűket és egy szép gyöngy megy majd a közepébe, szerintem nagyon elegáns lesz együtt..Még az is lehet, h megtartom:)

És a türkizek...ennyi gyöngyöt sikerült begyűjtenem a 2 hét alatt, nagyon sok szép követ is láttam, gyönyörű színekben, de azokkal nem tudtam volna mit kezdeni. Ezek a kövek nem tipikus gyöngyök, elég nyersnek néznek ki, kicsit olyan, mintha természetes módon törtek volna össze, és aztán később valaki lyukat fúrt volna rájuk. Új-Mexikóban vettem, egy olyan boltban ahol (állítólag..) az indiánok által kézzel készített dolgokat árultak, ruhákat, szőtteseket, mokaszinokat...gondolom ezek a nyers kövek, amit kibányásznak/kifejtenek..elég sok lehet ott a türkiz, mert mindenhol lehetett kapni, csak általában csak a köveket, lyuk nélkül.

Az biztos, h csinálok magamnak belőle egy gyűrűt, a maradékkal meg majd meglátom, h mi lesz.

Szóval ezek a tervek, és kell még egy rózsaszínű gyűrűt is készítenem és egy tyúklábmintás kitűzőt. És kitaláltam azt is, h mi lesz a piros gyöngyökből:) Sőt, újabb gyöngyöket is rendeltem a netről, remélem jövő héten megérkeznek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...