2010. október 30., szombat

Bolhapiac és cukorkagyöngyök

Ma reggel végre elmentem a PECSA-hoz bolhapiacra... elég vegyes élmény volt. Egy része tényleg bolhapiac jellegű, régi tárgyakat, ruhákat, ékszereket, és sok-sok haszontalan holmit árulnak, a másik része viszont olyan mint egy kínai piac...Mindegy, azért élveztem, láttam sok-sok régi, "vintage" ékszert, amiket amúgy is nagyon szeretek és vettem magamnak egy brosst:


Nem hordok arany ékszert, arany színűt sem, de nagyon megtetszett ez a masni, majd valami barnával fogom viselni..

És pénteken délután vettem gyöngyöt is. Van egy bolt, lehet, h már említettem, ahol egy dobozból lehet összeválogatni a gyöngyöket és súlyra kell fizetni. Azt nagyon élvezem, turkálok benne, és olyan szépeket lehet találni, csak persze mindegyikből 1et, 2t.


Most valamiért olyan cukorkás lett a gyűjtemény, főleg rózsaszíneket találtam, még nem tudom, h mi lesz velük, de annyira tetszettek. A képen nem látszik jól, de van közte egy csepp alakú lila, ami csíkos, egy egészen picike szív és kis rózsaszínű harangvirág is. És több kocka formájú...ahh, nagyon beléjük szerettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...