2010. október 24., vasárnap

Pöttyök újra..

Végre tudok valami újat mutatni:) Egész újak, bejeztem, lefotóztam és publikálom:))) Egy szett, magamnak..


Eredetileg a pöttyös anyag egy szoknya volt. Éljen az újrahasznosítás:) Megvettem a szoknyát, de már akkor tudtam, h le akarok vágni belőle, és már akkor tudtam, h a maradék anyagból vmi hozzá illő kiegészítő lesz. És végre készen vannak:)
Elég sok munka volt vele, megvarrni a virágokat, rászerelni valahogy a láncot, de megérte, nekem legalábbis nagyon tetszik.
A nyaklánc:


Fülbevaló:


És gyűrű:


A szoknyával persze várnom kell majd nyárig, de azért ezeket addig biztosan hordani fogom...

És közben kezembe akadt 3 ezüst pillangó, amit még nyáron vettem, és már ki is találtam, h mi lesz velük, csak nem tudom, h milyen színnel kombináljam, és persze, h mikor csinálom meg. De addig, éljenek a pöttyök:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...