2011. január 29., szombat

Képszerkesztés

Végre:) Letöltöttem egy képszerkesztőt, mert ha fehér lapon fotóztam szörnyű lett minden kép. Egy ideje már abba is hagytam, inkább a "Száz év magány"-t használom, annak kellemes, világosszürke a borítója, jó alap az ékszereknek. És szeretek a szöveges oldalakon is fotózni. De ez történt:


Van különbség, az előtte és az utána képen:) Pedig csak egy kis fényerőt állítottam. A lényeg, h nagyon örülök, ha holnap sikerül valamit készítenem, tuti, h fehér lapon fotózom majd, és kicsit kijavítom a hátteret. Annyival élet-telibb így a kép. És minőségibb, azt hiszem.

3 megjegyzés:

  1. valóban százszor jobb a kép :) meg a fény sem mindegy, nálam legalábbis, hiába megyek rá kicsit szerkesztővel, sokszor nem is lehet vele mit kezdeni.. :S
    bár a könyves megoldás is nagyon szuper!!
    és a nyaklánc is szép, én is épp ilyen színnel dolgoztam ma :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    egyébként igen, főleg most nehéz, h nagyon ritkán bújik elő a nap, rendszerint amikor dolgozom:S
    de így legalább megmenthetem a képeimet:)

    VálaszTörlés
  3. nálam is sokáig tartott mire elkezdtem jó képeket csinálni :) de aztán sikerült :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...