2011. január 2., vasárnap

Utoljára még egy kis karácsony

Csak azért, h megmutassam az ajándékokat:)
Volt régen egy madárkás lánc a boltomban, ami már elkelt és Anyukámnak nagyon tetszett. Volt még madárkám, így csináltam neki egy hasonlót karácsonyra, lila és fehér gyöngyökkel.


Tetszett Neki:) És kapott egy fülbevalót is. Az alapot még valamikor novemberben vettem, meg is csináltam a fülbevalót, lefotóztam, csak a boltba nem töltöttem még fel. Karácsonykor hazavittem az összes kész ékszert, megmutatni, és Anyának megtetszett, és természetesen megkapta:)


Van még egy pár ebből az alapból, majd ha abból is lesz valami, akkor az megy a boltba.

És volt egy olyan ajándék, amit mindenki kapott, mármint a csajok:) Még november láttam meg a Meskán egy ennivaló sütit. Elsőre azt hittem, h valaki süti recepteket árul, mert annyira élethű volt..na jó, ez talán nem volt reális:) Szappanok voltak, ínycsiklandozóak, színesek, pont mint az igazi torták, muffinok, mindenfélék. Rögtön tudtam, h kell nekem ilyen, nem csak magamnak, hanem ajándékba is. Addig számolgattam, míg végül rendeltem Vikitől 10 mini muffint. (Nézzétek meg a boltját, ha még nem ismeritek, mert szuper szappanokat készít és nagyon kedves:)

Ők azok:


Mondanom sem kell, h nagy sikerük volt, és senki nem találta ki, h mik ezek:)

És most új év kezdődik, vannak terveim, szeretnék új dolgokat készíteni, új technikákkal, anyagokkal. De először fel kellene használom a felhalmozódott gyöngykészletemet...már gondolkodom, h melyikkel mi legyen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...