2011. május 22., vasárnap

Masnis póló

Azt találtam ki, h ezentúl az ékszereken kívül "perszonalizált" pólókat is árulni fogok a boltomban. Ezzel foglalkoztam hétvégén , és igazából egész héten ezen járt az agyam... Vettem néhány pólót, kezdetnek, és egész héten törtem a fejem, h mi legyen velük, mit varrjak rájuk..masnit, fodrot, akármit.
Íme az első darab:


Egy fehér színű póló, virágos, óriási masnival:))


M-es, pont a méretem, így ha nem kell senkinek, akkor megtartom:) De azért remélem sikeres lesz a Meskán:)

Mit szóltok hozzá? Szerintetek van értelme ilyesmit árulni a Meskán? Nektek tetszik? Mindig nagyon-nagyon éhes vagyok a visszajelzésekre, de most különösen, mert ez egy új dolog. És nem csak nekem, hanem a Meskán is (legalábbis én nem találtam ilyet, pedig kerestem). Szóval várom a véleményeket, nagyon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...