2011. június 5., vasárnap

A 100., örömmel

Ez már a 100. bejegyzésem, és nagyon örülök neki:) Egy éve még nem gondoltam volna...azt sem, h blogolni fogok, azt sem, h kitartóan..nem mintha túl gyakran írnék, de írok, ez a lényeg:)
Egyébként véletlenül vettem észre, h ez a 100. bejegyzés, még jó, h a blogger számolja helyettem..így nem mutatom meg, amit akartam, mert úgy gondolom, h a 100. bejegyzés valami ünnepit kíván..És ez most egy ünnepi örömködés lett, a fent leírtak miatt.
Aztán később, talán holnap, majd mutatok egy pólót, fodrosat:)
És akkor legyen még itt egy kép, a nagy ünnepre, buborékokról, ha már..


(Erről jut eszembe, h tegnap este, amikor csak úgy bicikliztünk, egyszer csak nevetést hallottam az egyik kertből, hát odanéztem, és egy anyuka nevetett, aki buborékot fújt, egy éppen csak totyogós lányka pedig próbálta őket elkapni. Aranyosak voltak)

És köszönöm nektek, h olvastok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...