2011. október 22., szombat

Fonott

Sokszor, sok helyen láttam már fonott nyakláncokat, mindig is ki akartam próbálni (ezt is..), mert nagyon tetszett. De persze csak terv volt, mostanáig. A héten Pinterest-en láttam meg újra, és azt gondoltam, h most már el kell készítenem:)


Szóval beszereztem hozzá a szükséges gyöngyöket és már kész is:) Szerencse, h két zacskó gyöngyöt vettem, egy nem lett volna elég, olyannyira nem, h az utolsó szemig felhasználtam mind a két zacskót... Nagyon sok gyöngy, idő és persze türelem kellett hozzá, de szerintem megérte...


Nem először fordul velem elő, tudom, de én beleszerettem:)

Már alig várom, h készüljön a következő, mert persze vettem még más színű gyöngyöt is, nagyon különleges színe van, sötét zöld, de mintha egy leheletnyi kékkel lenne keverve...

Addig is, több képet itt találtok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...