2011. október 5., szerda

Gyöngyök

Egy hétre elutaztam, pihenni, kirándulni...Persze felkerestem a városban az összes gyöngyboltot amit találtam, és bár még régebben megígértem magamnak, h addig nem veszek új gyöngyöket, amíg a dobozomat le nem lehet csukni, nem tudtam ellenállni...és persze nem is akartam.
Tegnap 3 boltban voltam, mindegyikben hasonló volt a kínálat, az árak, sőt kettőben még a berendezés is. Nagyon szép régi bútorok voltak, sok-sok fiókkal, abban voltak a gyöngyök..alig mertem kihúzni őket, féltem, h leborítom..:)
Végül a harmadik helyen vettem néhány dolgot, itt:


Itt volt a legnagyobb a választék, szerintem kb fél óráig tartott, míg megpróbáltam végignézni, aztán még válogattam...


Végül ezek jöttek velem, persze mindenféle terv nélkül, csak mert tetszettek, főleg a pöttyösek..Majdcsak kitalálom, h mi legyen velük:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...