2012. február 11., szombat

Horgolok:)

Az egyik tervem erre az évre az volt, h megtanulok horgolni. Jelentem, nekiláttam a megvalósításnak:) A Barkafonal oldalán nézegettem a videókat és a leírásokat, elsőre iszonyatosan bonyolultnak tűnt, de talán nem is az. Az igazi segítség az volt, h egy kolléganőm megmutatta a pálcákat, és az ő útmutatásával készült ez a virág:


Igen, nem túl szabályos, az egyik szirom kisebb lett, a másik nagyobb, de az enyém:) És így rögtön megtanultam, h mennyit számít, h milyen feszes a cérna...
Aztán tegnap este nekifutottam újra, h gyakoroljam a mozdulatokat.

Azért ez a virág már határozottan jobban néz ki, nem? És dupla:) A következő tervem az, h megpróbálok vékonyabb fonalból horgolni, az elsőre nehezebbnek tűnik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...