2012. március 11., vasárnap

Padlóról söpörve

"Padlóról felsöpört mix" a fantázianeve annak a gyöngycsomagnak amit az egyik külföldi oldalról rendeltem, persze biztosítanak, h a gyöngyök sohasem jártak a padlón:) A lényeg, h a csomag tartalma kiszámíthatatlan, csak a súlya adott, amikor megvettem alig vártam, h megérkezzen, olyan kíváncsi voltam rá.. És nem kellet csalódnom, a csomag telis tele volt szebbnél szebb gyöngyökkel, mindenféle szín, méret, vegyesen, üveg, némi fém és fa:)


Először a pillangó tetszett meg valakinek a kupacból, lett is belőle egy csodás tavaszi nyaklánc, mindenféle színekkel vegyesen:


Majd, mivel én is szerettem, h ilyen sokszínű, a héten egyik este ezt készítettem:

Szerintem ez is nagyon vidám lett így, de ki fogom próbálni majd egyszínű gyöngyökkel is:)

A csomag jó része persze még érintetlen, néha elég sok idő telik el a gyöngyök megvásárlásától a felhasználásukig... de végül mindegyik megtalálja a helyét. És persze vannak a kedvenceim, a nagy ezüstök, a fa téglatest, jobb szélen a két rózsaszínű porcelán, annak a színe és a formája is nagyon különleges.. jó kis csomag volt ez, akár a padlóról seperték akár nem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...