2012. március 2., péntek

Peter Pan

Nem a rajzfilm, hanem a gallér:)
Régóta, már nagyon régóta szerettem volna egy ilyen galléros pólót, de valahogy sohasem jött velem szembe a megfelelő. Aztán persze arra jutottam, h megcsinálom magamnak. Mindig is az a párosítás tetszett, h sötét pólón fehér gallér, még jó, h pont volt otthon egy sötétkék sima pólóm, így egyik este nekiláttam :)


Bevallom, a könnyebb utat választottam... Az eredeti tervem az volt, h szépen kiszabom, megvarrom a gallért, de tudtam, h a sok anyag között rejtőzik egy blúz, széles gallérral, amit egyszer kaptam, ámde sohasem hordtam... Szóval a gallért lemetszettem és addig méregettem, pakolgattam míg megtaláltam a megfelelő formát, és kézzel rávarrtam. Szerintem nagyon aranyos lett:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon különleges lett, kíváncsi vagyok hogy hogy néz ki felvéve :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) egyszer majd készítek képet, amikor hordom:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...