2012. május 12., szombat

Angyalkák

Az angyalkás ékszereknek töretlen a népszerűsége:) Most pont kifogytam belőlük, de már úton van az utánpótlás:)
Ezek a láncok és a szett is megrendelésre készültek. Meg kell, h mondjam, h szívesen készítek megrendelésre nyakláncokat, hiszen én imádom pl. a rózsaszínű gyöngyöket, ezért elég sok ékszert készítek velük, viszont ilyenkor mindenki olyan színt választhat, amilyet csak szeretne:)

Mondjuk Dia esetében ez pont nem igaz, mert Ő rám bízta, de eltaláltam az ízlését:) Könnyítette a dolgom, h nem ez az első ékszere tőlem. A nagy gyöngy egy mintás rózsaszín, ez az egy volt belőle, jó helyre került szerintem:



Erika viszont fehér gyönggyel szerette volna, és rövid fazonban, ami mondjuk a képen nem látszik:)



Az utolsó pedig egy szett, itt nem volt könnyű dolgom, mert Emese türkiz gyöngyöket szeretett volna, de olyat, ami átlátszó.. elég sokat keresgéltem, talán nem is igazán türkiz, inkább zöldes gyöngyöket találtam végül, a lényeg, h Emesének tetszett:)


Fülbevalót is kért hozzá, hosszú fazonban:


A szett pedig:


Szóval most kifogytam az angyalkákból, de jönnek még:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...