2012. augusztus 19., vasárnap

Gésák

Négy különböző színű gésát rendeltem nemrég, pikk-pakk el is keltek, hiszen annyira cukik:) Na jó, egyet megtartottam magamnak;)
Mindegyik kapott a ruhájának megfelelő színű gyöngyöket, ennyi elég is, elég feltűnőek önmagukban..
A pirosat tartottam meg, mert nagyon kellett már egy nyaklánc piros medállal...


A zöld gésa rózsaszínű masnit visel, és a Prágából hozott zöld gyöngyöket használtam fel hozzá..olyan szép a színük:)


A fekete volt szerintem a legelegánsabb, biztosan a színe miatt, végre felhasználtam néhányat az új metszett gyöngyeimből hozzá..szerintem némi is pirossal is jól nézett volna ki:


És egy rózsaszínű, amit szívesen megtartottam volna, de olyan sok rózsaszínű láncom van már, h inkább a pirosat választottam..


Ahogy az elején is írtam, már mindegyik elkelt, de úgy néz k, h még rendelnem kell, mert a feketéből mások is szeretnének...szóval a színesekből lesz még elvileg pár hét múlva:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...