2012. augusztus 8., szerda

Prágai szerelem

Két hete úgy alakult, h Prágában töltöttem pár napot. Mivel tudom, h Csehország híres az üveggyöngyeiről (na meg másról is, persze...) úgy indultam el, h összegyűjtöttem az összes gyöngybolt címét, amit találtam..
Igazából persze ugyanolyan gyöngyök voltak, mint itthon, talán kicsit drágábban, de azért nem tértem haza üres kézzel, mert beleszerettem pár gyöngybe:


Ez nem az összes persze, csak a kedvenceim...főleg a sárga:) Rögtön tudtam persze, h fülbevalók lesznek belőlük..
A kedvencem a sárga-türkiz:



De persze a zöldet is szeretem:


A rózsaszín kicsit más, mert nem négyzetes,ésnem is türkiz gyöngyöt kapott, hanem lilát:


És egy csoportkép:


(kicsit rákattantam az effektekre...)

Mindegyik a Meskán várja gazdáját, itt, itt és itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...