2012. november 18., vasárnap

Tündértánc

Az angyalkás nyakláncaim nagyon népszerűek voltak, nem is tudom, h összesen hány készült, de sok-sok angyalkát vettem már..most úgy gondoltam, h keresek valami hasonló, de mégis más díszt, így akadtam erre a táncoló tündérre:) Akinek az angyalka tetszett, szerintem ezt is szeretni fogja.

Az első nyaklánc, ami készült belőle rózsaszínű lett..Valahogy nekem nagyon illett hozzá, hiszen a táncoló tündér is legalább olyan finom, mint a turmalin kövek...és kapott egy kis masnit is, így lett igazán romantikus darab:


Több képet itt találtok.

A másik már rendelésre készült,sokkal vagányabb darab, fekete gyöngyökkel és masnival:


És még van két darab, ami várja, h nyaklánc legyen belőle..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...