2012. december 23., vasárnap

Karácsony

Régen írtam már, pedig lenne mit mutogatnom, rengeteg dolog készült az utóbbi időben, sok-sok nykalánc és karkötő, amik karácsonyi megrendelések voltak.
De most inkább megmutatom, h milyen karácsonyi dekorációt készítettem:)

Már nagyon régóta szemezgettem az olyan mécsestartókkal, amik kis faágakkal voltak körberagasztva, végre idén én is elkészítettem. Vettem az IKEÁban a legalapabb mécsestartókból, ágakat vagdostam és már csak némi erős ragasztó hiányzott. Anyu segítségével végül ragasztópisztolyt használtunk, remélem örökre ott maradnak a kis ágak. A végén átkötöttem őket egy piros masnival, h ünnepélyesebb legyen.


Az asztalra pedig került melléjük egy őzike, amit egy másik projekthez akartam felhasználni, de sajnos túl nagy volt..így kicsit erdei hangulata van, nekem nagyon tetszik.


Ezt a tippet Fannitól lestem el, aki tele van jobbnál-jobb ötletekkel, ha még nem ismeritek a blogját, akkor feltétlenül nézzetek szét nála:) Szóval kellett egy üveg (ami a Lidl-ből származik és volt benne egy kiló keménycukorka), durva konyhasó, fenyőág és valami is dísz..na ide nem fért be az őzike, de szerencsére ez a helyes kis diótörő épp megfelelő volt:)

 

És így néz ki az asztalunk, karácsonyi díszben, a mécsestartókkal, mikulásvirággal és az adventi koszorúnkkal.

 

És végül megmutatom a karácsonyfánkat is:) Mi már tegnap feldíszítettük, szeretjük minél tovább élvezni...


A képen szerintem olyan kicsinek látszik pedig nagy, 2 méteres...

Szeretnék minden kedves olvasómnak áldott, békés ünnepeket kívánni, köszönöm, h itt vagytok:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...