2013. január 4., péntek

A két ünnep között...

Karácsonyra természetesen hazautaztunk a szüleimhez és a két ünnep közötti napok nagy részét is ott töltöttük. Nem vittem haza a gyöngyöket, úgy gondoltam, h pihenni fogok. De azért csak nem nyugodtan, igazából tényleg semmi dolgom nem volt, így a beszélgetős-ücsörgős délutánokat egy kis varrogatással egészítettem ki:) Feltúrtam Anya anyagait és szerencsére a kezembe akadt némi pöttyös, így készültek ezek a kitűzők, amik még arra várnak, h kerüljön rájuk kitűzőalap.




A másik projektem ennek a fülbevalótartónak az elkészítése volt. A keret már régóta csak úgy volt, jobb sorsra várva, el is felejtkeztem róla, csak Anya megemlítette valamiért.
Így hát egy régi tervemet is megvalósítottam, mert ezt a keretbe feszített csipkés fülbevalótartót már vagy ezerszer láttam mindenfelé, és ki akartam próbálni. Egy darabka függöny került bele, amit néhány rajzszöggel erősítettem rá.


Már fel is került a helyére, "felfülbevalóztam" :)


Nem csak ennyi fülbevalóm van ám, de a többi bedugós vagy franciakapcsos, azokat nehéz lenne rátenni, és levenni is. Majd nekik is kitalálok valamit. Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...