2013. január 5., szombat

Karkötők

Karácsony előtt magamhoz képest rengeteg karkötőt készítettem:) Ráadásul apró üveggyöngyökből, kislányoknak:)
Ezzel kezdődött minden:


Aztán készült még 13 darab, kicsit egyszerűbb, csak 3 soros, egy fél osztály karácsonyi ajándéka lett (a másik fél osztály a fiúk, ők ne kaptak;)). A "csak" 3 soros persze idézőjelben, hiszen összesen "csak" 39 kis kört kellett fűznöm..



De amúgy nagyon élveztem a sok-sok színt, a párosítgatást, a megfelelő színű masni kiválasztását..


És íme az összes, lefényképeztem egyesével is őket, hát jól meg is mutatom:)














Az utolsó pillanatban az unokahúgaimnak is készítettem még, 4et, de azt már nem fotóztam le.. még szerencse, h anno 40 méter gumidamilt vettem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...