2013. március 15., péntek

A karkötő

Komolyan úgy érzem, h ennyire szép karkötőt még nem csináltam soha:) Azért is adtam a bejegyzésnek az 'A karkötő' címet, mert ez annyira új nekem, annyira gazdag színekben, gyöngyökben, mindenben...


Három sor, alapvetően türkizes, rózsaszínes, bronzos az alap, van rajta macskaszem gyöngy, tekla, mindenféle üveggyöngyök, türkiz kövek, egy nagy bronz ovális köztes, bronz gyöngy..szóval tényleg mindenféle...és valahogy mégis összeáll az egész.


Olyan vintage hatású, nekem legalábbis...


Az egyik barátnőm nálam járt és le is csapott rá, de biztosan készítek még hasonlót, mert beleszerettem..csak nehéz megtalálni az összeillő gyöngyöket, h tökéletes legyen. Türkiz lesz benne, az tuti:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...