2013. április 29., hétfő

Szerelmes kismadarak

Az már világos, h mániákus masnivásárló vagyok, sokféle (kicsi, nagy, ezüst, bronz) masnit halmoztam fel, még varrni is szoktam:) De azt vettem észre, h a madárkákkal is hasonló a helyzet...mert ha belegondolok elég sokféle van már itthon azokból is - úgy is, ha a baglyokat és a pávákat nem számolom...
Ilyen szerelmes kismadarakra már régóta vágytam, mert annyira cukik :) A bronzból csak ez az egy volt, de ezüst színűből vettem párat, így azok még később felbukkanhatnak a blogon..
Szóval a bronz:



Kisvirágot mndenképpen akatam rá, h igazán tavaszi nyaklánc legyen, és ez a kékes szín annyira illett hozzá..

Az ezüst is hasonló színű lett, bár ebbe került kicsit zöldesebb szín is..



Legközelebb valami más árnyalat kell, jól fog ez mutatni rózsaszínnel is;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...