2013. május 25., szombat

Amszterdam

Talán emlékeztek, h már máskor is voltam Amszterdamban, még gyöngyöket is hoztam. Most újra úgy alakult, h arra jártam, egy kedves barátnőmet látogattam meg. Szuper 4 nap volt, nagyon jól éreztem magam, és a kedvenc gyöngyboltomba is elmentem:) Készítettem fotókat is, mert annyira szép az egész hely..valahogy más a hangulata, mint az itthoni boltokban, talán csak a tárolók miatt..
Ez amúgy nagyjából minden amszterdami gyöngyboltban így van (voltam néhányban..), hogy ilyen helyes kis kihúzható fiókokon vannak a gyöngyök:


Kihúzva feltárul a csoda:)


Bár kicsit nehéz kihúzni a fiókokat, én mindig féltem, nehogy kiborítsam...


Sok-sok kincs:



Persze nem jöttem haza üres kézzel:)


Ez csak egy része a gyöngyöknek, amit vettem:) A nagy színes bogyók voltak a kedvenceim, a következő bejegyzésben meg is mutatom, h mi lett belőlük:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...