2013. július 27., szombat

Kék, mint a tenger

Egyértelmű, h rám férne már egy kis nyaralás... és egy kis tengerpart:) Csak úgy ontom magamból a tenger inspirálta ékszereket..
Ezek a kék gyöngyök... ahogy megláttam őket a fotón, tudtam, h meg kell vennem, olyan csodásak így együtt... Vettem még zöldet és rózsaszínűt is, de azokkal még nem történt semmi.
Szerintem csodás karkötő lett belőle...:


És az új tálamat is kipróbálhattam (származása: Vintage Bazaar)a fotózáskor, annyira jól összeillettek a színek..:


Azt hiszem, h sokszor fogom még fotózásra használni, bár alapvetően azzal a céllal vettem, h sütit tálalok fel rajta:)

Mondjuk arra még nem volt példa, egyelőre csak fotókellék, de annak csodás:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...