2013. október 20., vasárnap

Vintage vásár

Pénteken munka után ellátogattam egy kolléganőmmel a Vintage Bazaar által szervezett vásárba... Csodás régi tárgyak, bútorok, agyagedények, finomságok, szóval mindenféle szuper dolog volt ott :) Vásároltam is belőlük, de a legnagyobb kincseim mégis csak ez:



Tudom, tudom..ez csak egy rakás anyagfecni.. Judit megkérdezte, h szoktam-e textilekből ékszert készíteni, mert van neki egy nagy kupac maradék, és örülne, ha elvinném, én meg persze még jobban örültem, nekem többnyire csak kicsi darabokra van szükségem :) Szóval mindenki örült, én meg alig vártam, h átválogathassam, megnézegethessem..
Szóval szombat délelőtt neki is láttam, csoportosítgattam, nézegettem... ezek a kedvenceim:



Ugye csodásak?
És itt vannak a pöttyösek:

 És a virágosak:


Virágosból annyi rengeteg volt, h csak össze-vissza fotózgattam a kupacot..
Imádom őket, már használtam is belőlük, nem tudtam ellenállni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...